Co Vás přesvědčilo zapojit se do Vím, co jím jako odborný garant?

Činnosti této iniciativy jsou velmi smysluplné. Veřejnost je třeba vzdělávat a vést k lepšímu životnímu stylu, v tomto případě především ke správným stravovacím návykům. Což je náplní i mé práce ve společnosti STOB, a čím více ověřených informací se bude šířit, tím lépe. 

Jakou pozici má podle Vás logo Vím, co jím na trhu mezi všemi ostatními značkami potravin?

Dle mého názoru má toto logo jako jedno z mála opravdu význam. Vychází z vědeckých výzkumů a hodnotí to nejdůležitější - a to obsah živin, jejichž nadměrný příjem může negativně ovlivnit naše zdraví.

Jaký největší problém spatřujete v souvislosti s kvalitou potravin v Česku.

Kvalita potravin je jedna věc, ale ještě větší problém vidím spíše ve spotřebitelích samotných. Kvalitu potravin snižuje tlak na co nejnižší ceny. A problémem je, že poptávka po levných produktech je stále vysoká a výrobci tedy nemají důvod to měnit. Ale myslím si, že kvalita potravin není na tak špatné úrovni a určitě se dá i v běžných supermarketech nakoupit kvalitně a není nutné zacházet do extrémů.

Co se Vám na logu Vím, co jím líbí? A v čem si myslíte, že má ještě rezervy?

Rezervy vidím v tom, že spousta spotřebitelů o něm neví nebo nemá informace o tom, co přesně logo říká. A hážou ho pak do jednoho pytle se spoustou dalších log, kterými jsou dnes výrobky zahlceny.