V čem spatřujete hlavní poslání značky VCJ?

Značku Vím, co jím vnímám ve dvou perspektivách. Na jedné straně je to pro spotřebitele zjednodušení informací o nutričním složení potravin. Na druhé straně je značka Vím, co jím výzvou pro výrobce zlepšovat výživovou hodnotu výrobků. Kromě toho se mi líbí, že kritéria jsou založena na vědeckém základě, vychází z mezinárodních doporučení vědeckého výboru s celosvětovým působení s možností vytvoření národních odchylek na základě shody národního vědeckého výboru, nemusí se nic nového vymýšlet.

Jaký by měl podle Vás být cíl značky VCJ na českém trhu do budoucna?

Řada výrobců, prodejních organizací  i provozoven společného stravování se snaží profilovat i z pohledu nutričně vyvážené stravy. Vím, co jím a piju je otevřená iniciativa všem, kdo se chtějí zapojit, aniž by museli vymýšlet svoje vlastní systémy, definice a podobně. Tedy cíl je kontinuálně rozšiřovat seznam zapojených subjektů, a to nejen z řad výrobců.