Cílem aplikace Moje dm je zákazníkům zjednodušovat a zpříjemňovat celý nákupní proces. Například na základě uskutečněných nákupů navrhuje uživatelům další alternativy produktů nebo je upozorní na výhodná balení. Zákazníci zde také mají možnost jednoduše spravovat svůj věrnostní program. Například aktivací eKuponů, které mohou následně uplatnit v kamenné prodejně dm nebo na dm online shopu.

„Zákazníci, kteří si svou věrnostní kartičku active beauty propojí se svým kontem v online shopu, budou moci v nákupní aplikaci aktivovat a uplatňovat eKupony a využívat tak všech výhod věrnostního programu naplno,“ upřesňuje výhody propojení aplikace, věrnostní karty a zákaznického účtu online shopu Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

dmLIVE: Živé vysílání o aktuálních tématech

Speciální eKupony na násobné nebo extra body mohou uživatelé aplikace získávat i během vysílání dmLIVE. Tento nový a unikátní formát je možné sledovat živě, a to pouze v aplikaci Moje dm. Přenosy probíhají vždy dvakrát v měsíci, zpravidla ve středu. Každé vysílání začíná v 18.00 hodin a trvá přibližně 30 minut. Body z eKuponů získaných právě během vysílání je možné uplatnit při nákupu přes aplikaci Moje dm, v dm online shopu nebo načtením karty z aplikace Moje dm u pokladny prodejny dm.

O biopotravinách i podpoře imunity

Vysílání se věnují tématům korespondujícím s aktuálním obdobím. Po novém roce se vysílání zaměří na téma péče o správnou pokožku v zimě a home spa. Samozřejmostí bude možnost klást dotazy k prezentovaným produktům nebo diskutovanému tématu. Vysílání dmLIVE nabízí ale více než jen odborné poradenství online. Jednotlivé produkty mohou diváci označovat, přidávat do nákupního košíku a rovnou zakoupit.

logo dm

Zdroj obrázků v textu: se svolením dm drogerie markt