Product placementO zdraví 4. 10. 2022 | redakce Vím, co jímredakce Vím, co jím

Aplikace Moje dm láká zákazníky na extra body a živá vysílání

Bez chytrého telefonuje je mnohdy obtížné si každodenní život vůbec představit. Usnadňuje komunikaci, placení i nakupovaní. Drogerie dm nabízí svým zákazníkům aplikaci Moje dm, díky níž mohou pohodlně nakupovat, získávat novinky nebo si přímo v prodejnách dohledat podrobné informace o produktech prostřednictvím integrované čtečky čárových a QR kódů. Novinkou je i živé vysílání dmLIVE, které bude možné sledovat pouze v aplikaci.

Photo: dm drogerie markt

Cílem aplikace Moje dm je zákazníkům zjednodušovat a zpříjemňovat celý nákupní proces. Například na základě uskutečněných nákupů navrhuje uživatelům další alternativy produktů nebo je upozorní na výhodná balení. Zákazníci zde také mají možnost jednoduše spravovat svůj věrnostní program. Například aktivací eKuponů, které mohou následně uplatnit v kamenné prodejně dm, na online shopu dm nebo přímo v aplikaci Moje dm.

aplikace Moje dm

„Zákazníci, kteří si svou věrnostní kartičku active beauty propojí se svým kontem v online shopu, budou moci v nákupní aplikaci aktivovat a uplatňovat eKupony a využívat tak všech výhod věrnostního programu naplno,“ upřesňuje výhody propojení aplikace, věrnostní karty a zákaznického účtu online shopu Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.  

dmLIVE: Živé vysílání o aktuálních tématech

aplikace Moje dmSpeciální eKupony na násobné nebo extra body mohou uživatelé aplikace získávat i během vysílání dmLIVE. Tento nový a unikátní formát bude možné sledovat živě od 14. 9., a to pouze v aplikaci Moje dm. Přenosy budou probíhat vždy dvakrát v měsíci, zpravidla ve středu. Každé vysílání začne v 18.00 hodin a bude trvat přibližně 30 minut. Body z eKuponů získaných právě během vysílání bude možné uplatnit při nákupu přes aplikaci Moje dm, v dm online shopu nebo načtením karty z aplikace Moje dm u pokladny prodejny dm.

O biopotravinách i podpoře imunity

Vysílání se budou věnovat tématům korespondujícím s aktuálním obdobím. Na podzim se sledující dozví například informace k tématu biopotravin a podpory imunity, budou se moci inspirovat širokou nabídkou produktů a zkušenostmi s jejich používáním. Samozřejmostí bude možnost klást dotazy k prezentovaným produktům nebo diskutovanému tématu. Vysílání dmLIVE nabídne ale více než jen odborné poradenství online. Jednotlivé produkty budou diváci moci označovat, přidávat do nákupního košíku a rovnou zakoupit.

dm logo

Zdroj obrázků v textu: dm drogerie markt




Mohlo by vás také zajímat: